Thursday, September 24, 2009

Maak Ekstra Geld

Die vraag hoe maak ek ekstra geld word seker die meeste gevra veral met vandag se ekomoniese probleme.


Dit het ongelukkig ook daartoe gelei dat baie "Maak vinnig Geld" skemas aan mense verkoop word.


Om te begin wil ek net dadelik meld dat jy GEEN geld nodig het om geld op die internet te maak nie.


Met hierdie blad wys ek mense presies hoe om te begin om geld te maak met die internet. Die blad en al die inligting op die blad is gratis, en indien daar enige vrae is stuur my 'n e-pos en ek sal poog om dit so vinnig moontlik te beantwoord: maakgeld@live.com

Ek gaan verskillende tegnieke oor die volgende paar weke verduidelik en die eerste tegniek is met "Affiliate Marketing". Dit word later bespreek.

Besoek ook gerus Squidoo.com/Maak-Geld en Squidoo.com/Internet-Bemarking



No comments:

Post a Comment